analiza-przypadku-liberty-global

Analiza przypadku Liberty Global

Inteligentna integracja systemów call center

 

Skuteczne pozyskiwanie klientów jest pierwszoplanowym zadaniem dla szybko rozwijającego się przedsiębiorstwa, a więc także dla Liberty Global. Jedną z najskuteczniejszych działalności tego rodzaju jest telemarketing. Liberty Global dla przyspieszenia procesu pozyskiwania klientów oraz w związku z prowadzonymi przez siebie kampaniami okresowymi oprócz posiadanych przez siebie (inhouse) call center zaczął stosować do prowadzenia telemarketingu także centra w outsourcingu, które może skutecznie prowadzić dzięki systemowi VCC Live.

Zapisz się do newslettera!

Subskrybując, zgadzasz się na regularne otrzymywanie wiadomości e-mail od VCC Live® o nowościach i aktualizacjach związanych z usługami. Zapisując się do naszego newslettera, zgadzasz się również, że VCC Live® będzie wykorzystywać Twoje dane zgodnie z obowiązującą Polityką Prywatności, dopóki nie zrezygnujesz z subskrypcji.