Aktualności, gorące tematy

Nowość! Dwustopniowa identyfikacja – podwyższony stopień ochrony przechowywanych danych w Virtual Call Center


Nowość! Dwustopniowa identyfikacja

Użytkownicy Virtual Call Center mogą od dzisiaj korzystać z dwupoziomowej identyfikacji. Nowa funkcjonalność zwiększa bezpieczeństwo przechowywanych danych w systemie. Dwustopniowa identyfikacja odbywa się za pomocą standardowego logowania wraz z przesłanym dodatkowo hasłem na urządzenie mobilne.

Dwustopniowa identyfikacja jest coraz częściej stosowana w celu ograniczenia do minimum ryzyka nieuprawnionego dostępu do danych. Dane przechowywane w systemie Virtual Call Center są wyjątkowo wrażliwe, gdyż zawierają bazy danych, dane osobowe, których przechowywanie podlega ścisłym uregulowaniom prawnym, a także kontakty, listy partnerów i kontrahentów, tak istotne dla zachowania konkurencyjności naszych klientów.

Administratorzy i superwizorzy VCC sami mogą ustalić wymagany stopień skomplikowania haseł, tak aby spełniał wewnętrzne reguły bezpieczeństwa. Nowy sposób logowania się do systemu zwiększa skuteczność i bezpieczeństwo identyfikacji. Dwustopniowa identyfikacja jest możliwa do realizacji przy pomocy tokena USB, jak również urządzenia mobilnego.

Za pomocą Google Authenticator proces logowania jest łatwy i prosty. 6-cyfrowy kod, niezbędny do wpisana generuje się na urządzeniu mobilnym automatycznie i jest ważny przez 1,5 minuty. Przy pierwszym logowaniu do stacji roboczej po wpisaniu loginu i hasła należy podać otrzymany ciąg cyfr. Przy każdym następnym można użyć opcji „Zapamiętaj na 30 dni”, która pozwoli na pomijanie przez 30 dni dwustopniowej identyfikacji.

Superwizor może tę funkcję wyłączyć w dowolnym momencie, a także zarządzać zmianami na swoim panelu superwizora. Identyfikacja może być ważna dla tych pracowników call center, którzy mają uprawnienia do obsługi, importu i eksportu baz danych.

Google Authenticator można pobrać tutaj:

Opis instalacji Google Authenticator: