Aktualności, gorące tematy

Rozmowy biznesowe są teraz bardziej przejrzyste

Aplikacja VCC Mobile ułatwia śledzenie planowanych rozmów służbowych


Rozmowy biznesowe są teraz bardziej przejrzyste

 

Kontakt osobisty pomiędzy klientami jest niesamowicie ważny. Rozmowy służbowe i dalsze utrzymywanie kontaktu może stać się efektywniejsze dzięki technologii call center. Zespół developerski z VCC opracował rozwiązanie, które w zintegrowany sposób pokieruje systemem zarządzania kontaktami w każdej firmie. Rezultat? Aplikacja VCC Mobile!

Nasza pierwsza aplikacja mobilna jest czymś więcej niż tylko przeniesieniem naszych poprzednich rozwiązań na smartfony. Ze względu na fakt, że biura call center i obsługi klientów są częścią szerszej strategii przedsiębiorstw, największą zaletą VCC Mobile jest możliwość umieszczenia wszystkich kontaktów w jednym systemie oraz zarządzania nimi w skoordynowany sposób. Dzięki VCC Mobile łatwo możemy sprawdzić, który z naszych współpracowników powinien być w kontakcie z danym klientem oraz kiedy i z jakim skutkiem zakończyła się ich rozmowa.

Aplikacja ta, pomimo swojego szczególnego ukierunkowania na sprzedaż, obsługę klienta i wsparcie techniczne, będzie nieocenioną pomocą dla każdej firmy, dla której nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z partnerami biznesowymi jest sprawą kluczową.

Aplikacja VCC Mobile nie tylko konwertuje dane przeprowadzonych rozmów do formatu łatwego w obsłudze, lecz także odróżnia połączenia służbowe od prywatnych, dzięki czemu te drugie nie są zapisywane ani przechowywane na żadnym serwerze. Kolejną cechą zapewniającą lepszą ochronę danych osobowych naszych klientów jest fakt, że są one przechowywane na głównym serwerze VCC, który nie jest dostępny przez aplikację VCC Mobile. Synchronizacja jest możliwa jedynie przez linki zapisane na konkretnym telefonie.

Dane rozmów służbowych (CDR – Call Detail Records) są przesyłane do serwerów VCC poprzez połączenia szyfrowane. Użytkownicy aplikacji VCC Mobile mogą filtrować i eksportować dane dotyczące rozmów, by następnie wykorzystać je według własnych potrzeb, na przykład wykonując obliczenia kosztów rozmów służbowych. Połączenia wykonywane przy użyciu interfejsu VCC call center mogą być wpisane w harmonogram. Nadzorowanie rozmów przychodzących staje się łatwiejsze, ponieważ system automatycznie tworzy listę planowanych rozmów z uwzględnieniem czasu, w którym powinny się odbyć. Gdy wyświetlane jest przypomnienie, z łatwością możemy nawiązać połączenie przy pomocy panelu użytkownika.

Aplikacja VCC Mobile działa również w trybie offline, udostępniając dane jej użytkownikom, bez konieczności posiadania bieżącego połączenia z Internetem. Z momentem zakupu aplikacji VCC Mobile, mamy dostęp do różnego rodzaju pakietów. Zakupione licencje są ważne dla pojedynczych urządzeń, co pozwala na dopasowanie kosztów do wielkości firmy.

Aplikacja VCC Mobile jest teraz dostępna w sklepie Google Play Store.