Aktualności, gorące tematy

Seminarium – Optymalizacja contact center


Seminarium - Optymalizacja contact center

 

Szanowni Państwo!

Zarządzanie contact center w zależności od branży, czy grupy odbiorców, może mieć wiele scenariuszy, opierać się na jednym lub kilku etapach oraz wykorzystywać rozbudowane kanały komunikacji takie jak telefon, email, sms, czy strona www.

Eksperci Virtual Call Center z chęcią, doradzą Państwu jak w optymalny sposób wykorzystywać zasoby, planować projekty i redukować koszty obsługi contact center. Jeśli są Państwo zainteresowani uzyskaniem kompleksowej wiedzy na temat rozwiązania do obsługi contact center już dzisiaj zapraszamy na „Poranek z Virtual Call Center”.

Poniżej zachęcamy do zapoznania się z agendą. Prosimy o rezerwację miejsc za pomocą wiadomości e-mail, jednocześnie informujemy, że udział w konferencji jest bezpłatny, a ilość miejsc ograniczona. Serdecznie zapraszamy.

 

Agenda:

  • Wstęp – kilka słów o spółce Virtual Call Center
  • Rozwiązania w chmurze a bezpieczeństwo danych, certyfikat PCI w VCC Pay
  • Jak VCC mobile app oraz VCC Pay zmieniło pracę Contact Center w działach sprzedaży i serwisu w UPC

10 minutowa przerwa

  • Wielokanałowa sprzedaż w branży ubezpieczeniowej – VCC Professional
  • Wielozadaniowe contact center – sprzedaż, windykacja, obsługa klienta w 32 krajach na kilku kontynentach
    w Ferratum Bank – VCC Multichannel

Zakończenie

 

 

Zapraszamy do uczestnictwa w naszym seminarium
w dniu 19.08.2016, godz. 9:30
w Warszawie, al. Jana Pawła II 11.

Zarejestruj się już dziś.
Liczba miejsc jest ograniczona.

Udział w seminarium jest bezpłatny.

Osoba odpowiedzialna za organizację spotkania:
Karolina.Pluta@vcc.live
+48 790 847 747