Aktualności, gorące tematy

Z VCC można teraz połączyć ponad 500 aplikacji


Z VCC można teraz połączyć ponad 500 aplikacji

Jedną z wielu zalet rozwiązań opartych na chmurze jest to, że mogą łatwo zostać połączone z innymi systemami. Dzięki naszemu ostatniemu wdrożeniu możliwe jest zintegrowanie VCC z ponad 500 systemami wspomagającymi organizację pracy i systemami do zarządzania klientami.

Bez względu na profil firmy, systemy oparte na chmurze, stają się coraz bardziej popularne, dzięki łatwemu przechowywaniu i dzieleniu informacji oraz możliwości pracy i zarządzania projektami w czasie rzeczywistym z dowolnego miejsca na świecie. Z produktami Google, popularnymi programami CRM czy różnego typu oprogramowaniem do zarządzania projektami, spotykają się pracownicy contact center oraz działach obsługi klienta na codzień, lub w związku z konkretnymi zadaniami.

VCC zawsze skupiało się na rozwiązaniach opartych na chmurze, dlatego poza ciągłym rozwojem naszego autorskiego rozwiązania, pracujemy również nad tym, żeby nasze nowe wdrożenia mogły maksymalnie elastycznie łączyć się z innymi, już działającymi systemami.

Przy pomocy połączenia z aplikacją Zapier od teraz ponad 500 różnego typu rozwiązań w chmurze może zostać połączone z VCC, a poszczególne kroki, jak rejestrowanie płatności czy zapisanie danych klienta mogą być zaprogramowane i zautomatyzowane. Podstawą połączenia jest niezależny serwis o nazwie Zapier, który za pośrednictwem połączenia danych API umożliwia przepływ danych dostępnych w różnych systemach. Poza aktualnie dostępnymi, Zapier ciagle rozwija swoje mozliwości i połączenia, tym samym dając również coraz więcej możliwości Klientom VCC.

System działa na zasadzie „trigger-action”, czyli w wyniku wydarzenia (trigger) utworzonego w danej aplikacji dane zostają przekazane do systemu Zapier, co z kolei powoduje określoną reakcję w innej aplikacji (action). W praktyce może to także oznaczać, na przykład, że nowy wpis wprowadzony do oprogramowania CRM zawierającego dane klientów pojawi się automatycznie w systemie VCC, a nastepnie, po zakończeniu rozmowy informacje zostają z powrotem przekierowane do programu wspierającego sprzedaż.

Liczba systemów, które mogą być w prosty sposób połączone z VCC stale rośnie. Obecnie Zapier jest w stanie wykonywac akcję dodawania i modyfikacji w VCC. Połączenie nie wymaga dodatkowego nadzoru programistycznego ze strony naszych klientów, połączenia działają automatycznie i mogą być w dowolnym momencie dostosowane i modyfikowane dla jeszcze lepszego dostosowania do potrzeb Klienta.

Nasza aplikacja dostępna jest tutaj. W celu dostepu do pełnego interfejsu, zarejestruj najpierw swoje konto Zapier.