Ceny rozwiązania dopasowane do potrzeb Twojej firmy

Nasz cennik został dopasowany do wszystkich rozmiarów firm, od małych działów telefonicznych do kompleksowego call center.

  •  
  •  
  •  
  •  
  • Standard

    129 PLN
    stanowisko/miesiąc
    ………
    Zwiększenie efektywności dla małych i średnich Call Center
    Zarządzanie kampaniami
    Połączenia przychodzące i wychodzące
    Raporty i statystyki
    Nagrywanie dźwięku
    Usługi telekomunikacyjne
    Darmowy support (e-mail)
    Wybieranie Predictive
    Czat wewnętrzny
    Kwestionariusz, edytor skryptu
    Automatyczna wysłka e-maili
    Uprawnienia użytkowników
    Integracja sieciowa
    Darmowy support (telefonicznie)
  • Professional

    219 PLN
    stanowisko/miesiąc
    ………
    Innowacyjna usługa dla profesjonalnych Call i Contact Center
    Pakiet Standard
    +
    Inteligentny IVR
    Obsługa Jakości
    Poszerzona obsługa danych
    Spersonalizowane statystyki
    Wallboard
    Obsługa oddzielnych zespołów
    Normy
    API
    Międzynarodowe numery
    Dedykowany konsultant
    Konsultacja przy starcie
  • Multichannel

    269 PLN
    stanowisko/miesiąc
    ………
    Rozwiązania dopasowane do kompleksowej obsługi i kontaktu z klientem
    Pakiet Professional
    +
    Wysyłka zautomatyzowanych SMS
    Wysyłka zautomatyzowanych maili
    Dynamiczne szablony SMS i email
    Mailowa obsługa klienta
    Filtrowanie anty-spamowe i -wirusowe
    Obsługa spraw na bazie ticket
     
     
     
     
     
  • Premium

    439 PLN
    stanowisko/miesiąc
    ………
    Wysoki poziom bezpieczeństwa oraz support, specjalnie dla instytucji finansowych
    Pakiet Multichannel
    +
    Maksymalny poziom bezpieczeństwa
    Obsługa klienta Premium
     
     
     
     
     
     
     
     
     
  •  
  •  
  •  
  •  

Wyślij swoje dane kontaktowe, nasz pracownik wkrótce skontaktuje się z Tobą!

Nasz ekspert skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.

opcjonalne
500 / 500
Klikając przycisk Wyślij, zgadzasz się na kontakt ze strony pracownika VCC Live® w celu przedstawienia naszej oferty. Szczegółowe informacje na temat sposobu nawiązania kontaktu można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Subskrybując, zgadzasz się na regularne otrzymywanie wiadomości e-mail od VCC Live® o nowościach i aktualizacjach związanych z usługami. Zapisując się do naszego newslettera, zgadzasz się również, że VCC Live® będzie wykorzystywać Twoje dane zgodnie z obowiązującą Polityką Prywatności, dopóki nie zrezygnujesz z subskrypcji.

Szczegółowa lista funkcji

Sprawdź i porównaj koszty pakietów, aby znaleźć idealne rozwiązanie dla Twojej firmy.

Szczegółowa lista funkcji

  •  
  • Standard
  • Professional
  • Multichannel
  • Premium
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Standard
  • Professional
  • Multichannel
  • Premium
  •  
  • 129 PLN
    stanowisko/miesiąc
  • 219 PLN
    stanowisko/miesiąc
  • 269 PLN
    stanowisko/miesiąc
  • 439 PLN
    stanowisko/miesiąc

Szczegółowa lista funkcji

Sprawdź i porównaj koszty pakietów, aby znaleźć idealne rozwiązanie dla Twojej firmy.

Szczegółowa lista funkcji

Często Zadawane Pytania (FAQ)

Co oznacza "stanowisko"?

„Stanowisko” odnosi się do liczby agentów mających możliwość zalogowania się w tym samym momencie. Jeśli, na przykład, call center działa na dwie zmiany, potrzebna jest tylko taka liczba stanowisk jaka maksymalnie pracuje na jednej zmianie, w tym samym czasie.

Czy zapewniacie również usługi agentów call center?

VCC Live nie zapewnia usług agentów czy supervisorów. Jesteśmy dostawcą oprogramowania dla contact center i zapewniamy tylko oprogramowanie, narzędzia i usługi telekomunikacyjne konieczne w codziennej pracy agentów i supervisorów naszych Klientów.

Jakie są miesięczne koszty usługi?

Miesięczne koszty wyliczane są na podstawie liczby stanowisk i oparte o cennik wybranego pakietu. Liczba stanowisk może być zwiększana kub zmniejszana wg potrzeb w trakcie trwania kontraktu.

Czy występują jakieś dodatkowe koszty?

Jedyne dodatkowe koszty jakie należy brać pod uwagę to koszty telekomunikacyjne, związane z wykonanymi połączeniami czy wysłanymi SMS oraz koszty przechowywania danych, jeśli Kient potrzebuje takich usług. Wszystkie koszty omawiane są i negocjowane z Klientem przed rozpoczęciem współpracy.

Czy występują jakiekolwiek koszty wstępne (CAPEX)?

Nie ma żadnych kosztów początkowych. Jedyne płatności przed rozpoczęciem korzystania z oprogramowania, są opcjonalne i zależne od Klienta. Przykładem mogą być koszty dodatkowych, zgłoszonych przez Klienta unikalnych wdrożeń.

Jak rozpocząć korzystanie z oprogramowania?

Konieczne są tylko trzy kroki: 1. Podpisanie umowy. 2. Przygotowanie konta klienta przez nasz zespół (2-3 dni). 3. Udział Klienta w dedykowanym szkoleniu konfiguracyjnym przeprowadzonym przez Key Account Managera VCC Live

Czy konieczne jest podpisanie umowy terminowej?

Nie. Korzystamy tylko z umów bezterminowych, ponieważ naszą ideą jest utrzymanie Klienta dzięki doskonałemu wsparciu Klienta i doradztwu, nie zaś dzięki odpowiednim zapisom umowy. Jeśli nie chcesz dłużej korzystać z naszych usług, możesz wypowiedzieć kontrakt w dowolnym momencie.

Jaką pomoc otrzymam korzystając z usług VCC Live?

W trakcie trwania kontraktu, nasz profesjonalny zespół zapewnia wsparcie techniczne w każdej dziedzinie działania systemu VCC Live. Dodatkowo, nasi Key Account Managerowie dostarczają dodatkowych informacji operacyjnych oraz udzielają porad biznesowych w oparciu o nasze doświadczenie w branży oraz potrzeby Klienta.

Centrum ustawień prywatności

Niezbędne

Pliki cookie są niezbędne do nawigacji po stronie internetowej i korzystania z jej podstawowych funkcji. Nie możesz opuścić tych plików cookie, ponieważ strona internetowa nie może prawidłowo bez nich działać. Możesz je zablokować lub usunąć, zmieniając ustawienia przeglądarki.

__cfduid,debug,PHPSESSID

Marketing

Tyczy się to również korzystania ze strony internetowej oraz danych wprowadzanych podczas jej uzytkowania. Ciasteczka marketinkowe wykorzystywane są w celu zbierania informacji na podstawie stron, które przegląda użytkownik, tak by dopasować reklamy najbardziej dogodnie do przeglądającego preferencji.

__atuvc,__atuvs,_at.cww,_hjIncludedInSample,_hjRecordingEnabled,ads/user-lists/#,at-lojson-cache-#,at-rand,bt2,di2,IDE,lidc,loc,NID,ouid,r/collect,rc::a,rc::b,s,test_cookie,uid,uvc,vc,xtc

Statystyki

Statystyki są gromadzone aby pomóc nam zrozumieć w jaki sposób użytkownicy prezglądają nasze strony oraz aby sprawić aby były one bardziej dogodne w użytku. Statystyki te nie zbierają danych personalnych użytkownika dlatego też nie można ustalić na ich podstawie kto jest użytkownikiem.

_ceg.s,_ceg.u,_ga,_gat,_gid

Other

Występują również pozostałe ciasteczka, które nie należą do tych opisanych powyżej. Te pliki cookie są obecnie klasyfikowane.

loglevel,socketCluster.authToken,u,webchatClientId,webchatOpen