Wyjątkowe zalety oprogramowania VCC Live


  • Osiągalność wybieranych numerów większa o +26%


  • Oszczędność kosztów 30-70%


  • Opanowanie obsługi w 10 minut


  • Dostępność (bezawaryjność) usług 99,99%


Bądź w stałym kontakcie z obecnymi klientami.
Łatwo i prosto docieraj do potencjalnych zainteresowanych.

VCC Live nie jest tylko produktem, jest kompleksowym rozwiązaniem biznesowym,
które bez żadnych inwestycji pozwala natychmiast uruchomić contact center w firmie.

Funkcje zarządzania


Zarządzanie projektami i bazą danych
Skuteczne zarządzanie projektami poszerzone o dokładną analizę wyników z optymalnym wykorzystaniem pracy konsultantów. Własna baza danych dla każdego projektu, kształtowana według potrzeb twojej firmy. Możliwości eksportu i importu danych w formacie MS Excel.

Zarządzanie użytkownikami
Szybkie i łatwe nadawanie różnego stopnia uprawnień wszystkim konsultantom w contact center.

Zarządzanie skryptami
Kompleksowe formularze, ankiety, dynamiczne załączniki i wiele innych ciekawych i ułatwiających pracę funkcjonalności.

Zarządzanie jakością (QM)
Rozbudowany system oceny każdej rozmowy konsultanta, umożliwiający stałe doskonalenie pracy call center.


Obszary zastosowań


Obsługa rozmów wychodzących
Inteligentne, predyktywne wybieranie numerów, w celu szybkiego i skutecznego nawiązywania rozmów. Obsługa dużego ruchu przy pomocy automatycznych maili, SMS, kwotowania i innych funkcji.

Obsługa rozmów przychodzących
Eksploatacja wysokiej jakości biura obsługi klientów z wykorzystaniem IVR, kolejkowania rozmów, ACD i SBR. Każda rozmowa trafia natychmiast do odpowiedniego operatora.

Obsługa rozmów przychodzących i wychodzących
System rozdzielania rozmów wbudowany w VCC Live obsługuje rozmowy wychodzące i przychodzące z uwzględnieniem SLA.


Funkcje Contact Center


Dźwięk
Dzięki znakomitej jakości połączeń za pośrednictwem VoIP, możemy zwiększyć, a także na bieżąco dostosowywać i regulować dźwięk w trakcie rozmów biznesowych.

E-mail
W VCC Live można swobodnie odbierać i wysyłać zarówno automatycznie jak i ręcznie wiadomości e-mail oraz korespondecję marketingową.

SMS
Po zakończeniu rozmowy można automatycznie wysłać SMS, zawierający dowolnie wybrane dane klienta z bazy danych.


Obsługa rozmów


Nagrywanie dźwięku
Rozmowa operatora z klientem jest rejestrowana w oddzielnym kanale dźwiękowym. Dla każdego projektu można osobno podać nazwę pliku danych, który może zawierać dowolne dane związane z rozmową.

Podsłuch online
Możliwość podsłuchu rozmowy na bieżąco i włączenia się do niej.

Przechowywanie i pobieranie pliku dźwiękowego
Zarejestrowane rozmowy mogą być – w zależności od zajętej powierzchni – przechowywane przez dowolnie długi okres i pobierane w dowolnym momencie.

Oprogramowanie do archiwizacji materiału dźwiękowego
Zarejestrowane pliki dźwiękowe (o nazwie z góry ustalonej) mogą być regularnie pobierane i archiwizowane przy pomocy oddzielnego programu z planowanym czasem uruchomienia.


Usługi telekomunikacyjne


Międzynarodowe linie i numery telefoniczne
Dzięki usługom telekomunikacyjnym w obrębie VCC Live klienci mogą rozmawiać po korzystnych cenach przyjmując rozmowy w ok. 100 krajach poprzez miejscowe numery telefonów, co jest konieczne np. w przypadku międzynarodowych biur obsługi klienta.

Numery infolinii 800 i 801 oraz numery o podwyższonej taryfie
Istnieje możliwość wybrania indywidualnego numeru telefonu.

Przenoszenie numeru
Dzięki przeniesieniu numeru pozostajesz niezmiennie osiągalny dla Twoich partnerów biznesowych i przyszłych klientów.

Połączenia SIP
VCC Live można łatwo zintegrować z innymi centralami telefonicznymi, systemami i usługodawcami telekomunikacyjnymi dzięki protokołowi SIP.


Raporty i zestawienia


Raportowanie i ewaluacja pracy konsultantów
Indywidualne statystyki, zależne od tego, jakie dane i struktury są potrzebne w odniesieniu do konkretnej działalności.

Statystyki rozmów w czasie rzeczywistym
Możliwość śledzenia stanu kolejek rozmów wychodzących i oczekujących w IVR.

Szczegółowy dziennik połączeń
Raporty, statystyki, wallboardy i wykresy pozwalają ocenić jakość i merytoryczność rozmów.

Eksport masowy
Wyniki grup operatorów pracujących równolegle w różnych projektach można najszybciej otrzymać przy pomocy masowego eksportu danych.


Integracja danych


IVR API
Klawisze naciśnięte przez wywołanego abonenta można przekazać do innego systemu – zwykle systemu ERP lub CRM – przy pomocy którego w trakcie rozmowy można wpływać na działanie IVR.

Database API do obsługi bazy danych i Webhook
Automatyczne przesyłanie danych o rozmowach oraz danych zarejestrowanych przez operatora i lista połączeń do innego systemu po zakończeniu rozmowy, przy pomocy API kompatybilnego z REST.

Script SDK
W przypadku tworzenia skomplikowanych, nawet stustronicowych formularzy zawierających liczne rozgałęzienia można się także posłużyć językiem programowania JavaScript.

Integracja z WWW
W kilku prostych krokach można wbudować jakąkolwiek aplikację typu ERP, CRM lub inną opartą o technologię WEB.


Bezpieczeństwo i ochrona danych


Przechowywanie danych z wysokim stopniem zabezpieczenia
Wszystkie dane są przechowywane na wielu serwerach i fizycznych nośnikach równolegle, w celu zapobieżenia utracie danych. Tak więc w przypadku uszkodzenia jednego z nośników zawsze istnieje możliwość odtworzenia danych.

Szyfrowana komunikacja
System i przechowywane w nim dane są chronione przy pomocy restrykcyjnych, regularnie aktualizowanych zapór ogniowych. Programy komunikują się z silnie chronionym systemem centralnym wyłącznie przy pomocy szyfrowanych protokołów (SIPTLS, sRTP, SSL).

Wielopoziomowy system uprawnień
Nasi klienci mogą dokładnie ustalić kto, skąd i do czego będzie miał dostęp. Zabezpieczamy też interfejs raportów z wrażliwych danych, w którym można ustalić kto i kiedy z nich korzystał. Można stworzyć własny regulamin haseł, który może odpowiadać dowolnemu poziomowi bezpieczeństwa.

Ochrona fizyczna
Urządzenia obsługujące VCC Live znajdują się w maszynowni Dataplex TT-Systems, posiadającej certyfikat bezpieczeństwa ISO 27001, gdzie zainstalowano między innymi system surowej kontroli fizycznego dostępu, system suchego gaszenia pożaru i nadzór przy pomocy wewnętrznej telewizji.


Technologia, rozwój oprogramowania


Usługi w technologii chmury
Największą zaletą nowoczesnej technologii jest fakt, że o całość spraw technicznych, potrzebnych do eksploatacji usługi wirtualnego biura obsługi troszczy się firma VCC Live, a wy możecie dalej doskonalić swój biznes nie tracąc czasu na sprawy, które was nie dotyczą.

Indywidualna metoda rozwoju
W centrum naszego myślenia znajdują się potrzeby biznesowe naszych klientów. Nasz zespół rozwojowy pracuje przy zastosowaniu metod zapewniających, że potrzeby klientów będą zrealizowane w możliwie najkrótszym czasie i przy wzięciu pod uwagę wysokich wymagań jakościowych.

Zabezpieczenie jakości rozwoju
Wieloetapowa metoda testowania stosowana przez nas – testy automatyczne, ręczne i pod obciążeniem – pozwalają na wychwycenie i poprawienie usterek jeszcze w fazie opracowywania systemu, dlatego w czasie eksploatacji procent usterek jest minimalny.

Poziom usług
Dzięki stosowanym przez nas metodom rozwoju i testowania w porę wychwytujemy ewentualne problemy, tak więc w większości przypadków potrafimy je usunąć jeszcze przed zauważeniem przez użytkownika.


Minimalne wymagania systemowe


Są to standardowe, biurowe wymagania sprzętowe

  • Procesor: Pentium 4, AMD Athlon 64, lub nowszy (32bit / 64bit)
  • Pamięć: 1GB RAM dla systemów 32-bitowych, lub 2GB RAM dla systemów 64-bitowych
  • Grafika: kompatybilna z DirectX 9 lub nowsza z WDDM 1.0
  • Instalacja: 200MB wolnej przestrzeni dyskowej
  • Standardowe funkcjonowanie: 1GB wolnej przestrzeni dyskowej


Windows, Linux

  • Platforma Windows: Microsoft Windows 7/8.1/10
  • Platforma Linux: Ubuntu 14.04/16.04 (64bit)


Zestaw słuchawkowy
Dla zapewnienia dobrej jakości rozmów zalecamy zestawy słuchawkowe USB wysokiej jakości.

Szerokopasmowy dostęp do Internetu
Do pełnego wykorzystania VCC Live i pracy z profesjonalną jakością dźwięku potrzebna jest stabilna przepustowość 100 kbps na każdą stację roboczą.


Wyślij swoje dane kontaktowe, nasz pracownik wkrótce skontaktuje się z Tobą!

500 / 500
Klikając przycisk Wyślij, zgadzasz się na kontakt ze strony pracownika VCC Live® w celu przedstawienia naszej oferty. Szczegółowe informacje na temat sposobu nawiązania kontaktu można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Subskrybując, zgadzasz się na regularne otrzymywanie wiadomości e-mail od VCC Live® o nowościach i aktualizacjach związanych z usługami. Zapisując się do naszego newslettera, zgadzasz się również, że VCC Live® będzie wykorzystywać Twoje dane zgodnie z obowiązującą Polityką Prywatności, dopóki nie zrezygnujesz z subskrypcji.