Nasz system wielokanałowy łączy w sobie: Tradycyjny kontakt telefoniczny, uzupełniony o usługi poczty elektronicznej, sms, massemail i mass-sms. Dane z różnych kampanii można obsługiwać w ramach pojedynczego systemu i powiązać ze sobą, dzięki czemu można łatwo porównywać ogólne wyniki i trendy.

  • Bezpośrednia, interaktywna komunikacja
  • Dostosowane do indywidualnych potrzeb / spersonalizowane wiadomości
  • Idealny do kontaktu bez wzlgędu na wiek klientów i używane przez nich kanały
  • Wszystkie połączenia, komunikaty, maile i smsy można łączyć i śledzić we wspólnym interfejsie

61% klientów ma swoje smartphony i tablety w pobliżu przez cały dzień. Wybierz kanał, który najlepiej pasuje do Twojej kampanii by natychmiast dotrzeć do grupy docelowej, niezależnie od lokalizacji.

Multichannel

Dlaczego centrum kontaktów VCC Live jest tak imponujące?

ZARZĄDZENIE POŁĄCZENIAMI

Dzięki VCC Live możesz dostosowywać kampanie telefoniczne do własnych potrzeb. Połączenia przychodzące można odbierać przy użyciu międzynarodowych numerów telefonów, menu IVR i kolejki. Aby skutecznie dotrzeć do klientów, dostępne są opcje ręcznego i automatycznego wybierania predykcyjnego dla połączeń wychodzących.

E-MAIL

System wielokanałowy VCC Live umożliwia wysyłanie ponad tysiąc e-maili na godzinę od ponad 100 operatorów. Wiadomości mogą być łatwo śledzone i monitorowane. Zarządzanie, dystrybuowanie i archiwizowanie wiadomość nie było jeszcze tak proste.

SMS

Dobrze przemyślana i zindywidualizowana kampania smsowa może prowadzić do zwiększenia współczynnika konwersji w wysokości 20%. Nasz system wielokanałowy zapisuje wszystkie szczegóły połączeń i związane z nimi dane, pomagając stworzyć podstawy skutecznej automatycznej lub niestandardowej kampanii tekstowej.

CHAT

Nasze rozwiązanie wielokanałowe wkrótce będzie oferować funkcję czatu, umożliwiającą natychmiastową pomoc użytkownikom stron internetowych w czasie rzeczywistym.

SYSTEM TICKETOWY

Dane z różnych źródeł odnoszące się do konkretnych przypadków – zdarzeń, w tym sprzedaż, zarządzanie aktywami i obsługa reklamacji, mogą zostać scalone w nasz jeden system. Co ułatwia przejrzyste rozwiązywanie spraw i zarządzanie kontaktem z klientem.

STATYSTYKI

Idealne statystyki w zależności od potrzeby analizy danych. System VCC Live udostępnia szczegółowe wykresy danych, które można łatwo wyeksportować i konwertować do pliku Excel lub SPSS, które magą być analizowane w celach statystycznych.

INTEGRACJA, CRM

Często są to dla naszych klientów mniej oczywiste aspekty zarządzania klientem a zarządzanie informacją w firmie lub komunikacja między różnymi departamentami, są tak samo ważne i istotne. Nasz system wielokanałowy wspiera integrację wewnętrznych systemów informacyjnych firmy (CRM, ERP).

Nasza aplikacja czatu jest obecnie w budowie.
Czy chcesz otrzymywać powiadomienie, gdy będzie dostępna?

500 / 500
Klikając przycisk Wyślij, zgadzasz się na kontakt ze strony pracownika VCC Live® w celu przedstawienia naszej oferty. Szczegółowe informacje na temat sposobu nawiązania kontaktu można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Subskrybując, zgadzasz się na regularne otrzymywanie wiadomości e-mail od VCC Live® o nowościach i aktualizacjach związanych z usługami. Zapisując się do naszego newslettera, zgadzasz się również, że VCC Live® będzie wykorzystywać Twoje dane zgodnie z obowiązującą Polityką Prywatności, dopóki nie zrezygnujesz z subskrypcji.

Nasze pakiety

Multichannel

Premium

Chcę zapoznać sie z ofertą