Informacje o firmie VCC ⫶ Live



Zespół VCC Live

Zespół VCC Live

Zespół VCC Live



Informacje o firmie VCC Live



Nasze wartości

Nasz zespół składający się z młodych, utalentowanych profesjonalistów jest ukierunkowany na sukces. Kreatywnie i z przyjemnością przyjmuje nowe wyzwania. Mamy zaszczyt pracować w pozytywnie nastawionym środowisku wysoce ceniącym naszą pracę. Wspieramy rozwój osobisty i zawodowy. Nasza filozofia nastawiona na klienta jest oparta na rozwoju Agile. Razem z naszymi partnerami biznesowymi działamy w interesie wszystkich. Nasza firma oferuje efektywne i udane rozwiązania.

Nasza filozofia

Nasze największe bogactwo to nasz zespół. Razem potrafimy zrealizować każdy cel. Stale się kształcimy. Stosujemy także możliwie najnowsze narzędzia i metody zarządzania projektami. Zrywamy z tradycyjnym modelem biznesowym. Tak np. zamiast nakłaniania do zawarcia umów na czas określony utrzymujemy klientów poprzez nasze rzeczywiste wartości, wyjątkową opiekę nad klientami i stałym rozwojem usług.

Nasza misja

Zapewniamy nie tylko rozwiązania w zakresie technologii informatyczno-komunikacyjnych (ICT), a także całościowe, wysokiej jakości rozwiązania biznesowe dla firm, które komunikują się ze swoimi klientami poprzez telefon lub/i innymi kanałami oraz wymagają wysokiej wartości profesjonalnych usług komunikacyjnych. Pomagamy naszym klientom skoncentrować się na własnej działalności biznesowej oraz na klientach, którzy są ich najcenniejszym zasobem.

Kamienie milowe historii firmy

2017

Nowe biura w Stanach Zjednoczonych i Rumunii


2016

Wdrożona została unikalna w skali regionu funkcjonalność VCC Pay oraz aplikacja mobilna VCC Mobile App


2014

W Warszawie powstaje Virtual Call Center sp. z o. o.


2013

DBH Investment inwestuje w firmę pół miliona euro, w celu wspomagania ekspansji międzynarodowej


2011

Powstaje Virtual Call Center GmbH z siedzibą w Erding (póżniej siedziba zostaje przeniesiona do Monachium)


2010

“Virtual Call Center” staje się główną usługą firmy, która przyjmuje także tę nazwę


2008

Likwidacja iCall. Dalsza działalność call center jest prowadzona wyłącznie w oparciu o technologię chmury. Usługa otrzymuje nazwę Virtual Call Center.


2005

Uruchomienie pierwszego call center zainstalowanego u klienta (pod nazwą iCall)


2003

Na czoło wysuwa się badanie i rozwój VoIP, w tym telefonia VoIP i usługi faksowe w Internecie


1999

Powstaje Virtual Call Center, pod nazwą NDG Bt (później eWorld Com Kft)


Kierownictwo i zarządzanie

Szabolcs TÓTH

Szabolcs TÓTH

Managing Director

Tamás JALSOVSZKY

Tamás JALSOVSZKY

Managing Director

dr. Gábor FEHÉR

dr. Gábor FEHÉR

Head of Software Development

Péter MÁLHAI

Péter MÁLHAI

Head of Business Development

Boglárka HIDVÉGI

Boglárka HIDVÉGI

Head of Human Resources


Wyślij swoje dane kontaktowe, nasz pracownik wkrótce skontaktuje się z Tobą!

500 / 500
Klikając przycisk Wyślij, zgadzasz się na kontakt ze strony pracownika VCC Live® w celu przedstawienia naszej oferty. Szczegółowe informacje na temat sposobu nawiązania kontaktu można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Subskrybując, zgadzasz się na regularne otrzymywanie wiadomości e-mail od VCC Live® o nowościach i aktualizacjach związanych z usługami. Zapisując się do naszego newslettera, zgadzasz się również, że VCC Live® będzie wykorzystywać Twoje dane zgodnie z obowiązującą Polityką Prywatności, dopóki nie zrezygnujesz z subskrypcji.