VCC Live Mobile App

Najcenniejszym kontaktem z klientem dla każdej firmy jest bezpośrednie skontaktowanie się z osobą. Wykorzystaj za każdym razem, gdy rozmawiasz z klientem! Nie zmarnuj żadnej okazji na dobrą sprzedaż.

VCC Mobile App

Aplikacja mobilna VCC Live została opracowana, tak aby łatwo i szybko zarządzać wszystkimi kontaktami w firmie. Aplikacja VCC Mobile App była bardzo długo wyczekiwana i jest lekarstwem na połączenie w jednym miejscu pracy działów call i contact center z obsługą klienta wykonywaną z innych działów w firmie, np. dział windykacji, sprzedaży itd.

Aplikacja jest bezcenna dla każdej firmy, w której kluczowa jest komunikacja z klientem.

VCC Live Mobile App

Sprzedaż indywidualna, sprzedaż terytorialna

VCC Live Mobile App

Obsługa klienta

VCC Live Mobile App

Wsparcie techniczne

VCC Live Mobile App

Administracja

W jaki sposób VCC Mobile App wspomaga biznes?

Rozdziela rozmowy prywatne od biznesowych

Różne kategorie połączeń można łatwo podzielić na biznesowe i prywatne od razu po zakończeniu rozmowy na aplikacji mobilnej.

ŚWIADOMOŚĆ BIZNESOWA

Rejestrowanie i raportowanie połączeń biznesowych, tak aby w prosty sposób zarządzać rachunkami telefonicznymi oraz na czas wykrywać niebezpieczne ukryte koszty rozmów.

Szczegóły połączeń i struktura danych

Rejestry danych połączeń (CDR) z aplikacji mobilnej są automatycznie przenoszone do centralnego systemu nagrań VCC Live i mogą być filtrowane na podstawie ich szczegółów, a także eksportowane wraz z innymi raportami.

Inicjowanie połączeń

Podobnie jak w przypadku połączeń inicjowanych przez operatora, można łatwo zidentyfikować i monitorować wyniki połączeń przychodzących oraz bieżący stan obsługi klienta. Dane statystyczne dotyczące skuteczności połączeń są dostępne i automatycznie aktualizowane od razu dla supervisorów.

Zarządzanie oddzwonieniami

Z VCC Mobile App nie zagubisz żadnego połączenia zwrotnego do klienta. Przypomnienia będę wpadały na bieżąco w czasie rzeczywistym. System tworzy automatycznie listę zaplanowanych połączeń. Po pojawieniu się odpowiedniego przypomnienia można nawiązać połączenie od razu z przypisanym rozmówcą.

Moduł Offline

Aplikacja może być również używana bez dostępu do Internetu. Dane będą się zsynchronizowały automatycznie kiedy smartphone znajdzie się w zasięgu Internetu.

Jak zostać użytkownikiem VCC Live Mobile App?

Usługa jest dostępna w każdym z naszych pakietów.

VCC Live Mobile App

Poproś o kontakt VCC.

Proszę zobacz jak zarządzać danymi prywatnymi I biznesowymi na aplikacji mobilnej.

opcjonalne
500 / 500
Klikając przycisk Wyślij, zgadzasz się na kontakt ze strony pracownika VCC Live® w celu przedstawienia naszej oferty. Szczegółowe informacje na temat sposobu nawiązania kontaktu można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Subskrybując, zgadzasz się na regularne otrzymywanie wiadomości e-mail od VCC Live® o nowościach i aktualizacjach związanych z usługami. Zapisując się do naszego newslettera, zgadzasz się również, że VCC Live® będzie wykorzystywać Twoje dane zgodnie z obowiązującą Polityką Prywatności, dopóki nie zrezygnujesz z subskrypcji.

Proszę zobacz jak zarządzać danymi prywatnymi I biznesowymi na aplikacji mobilnej jest obsługiwany z takim samym wysokim poziomem bezpieczeństwa.

Ani aplikacja, ani serwer nie przechowują prywatnych danych dotyczących połączeń. Dane klienta przechowywane są na centralnym serwerze VCC Live. Nie są dostępne za pośrednictwem aplikacji, a wszystkie funkcje synchronizacji dotyczą tylko numerów kontaktowych zapisanych w konkretnym telefonie komórkowym.

Pobierz aplikację mobilną na swój Android teraz!

Centrum ustawień prywatności

Niezbędne

Pliki cookie są niezbędne do nawigacji po stronie internetowej i korzystania z jej podstawowych funkcji. Nie możesz opuścić tych plików cookie, ponieważ strona internetowa nie może prawidłowo bez nich działać. Możesz je zablokować lub usunąć, zmieniając ustawienia przeglądarki.

__cfduid,debug,PHPSESSID

Marketing

Tyczy się to również korzystania ze strony internetowej oraz danych wprowadzanych podczas jej uzytkowania. Ciasteczka marketinkowe wykorzystywane są w celu zbierania informacji na podstawie stron, które przegląda użytkownik, tak by dopasować reklamy najbardziej dogodnie do przeglądającego preferencji.

__atuvc,__atuvs,_at.cww,_hjIncludedInSample,_hjRecordingEnabled,ads/user-lists/#,at-lojson-cache-#,at-rand,bt2,di2,IDE,lidc,loc,NID,ouid,r/collect,rc::a,rc::b,s,test_cookie,uid,uvc,vc,xtc

Statystyki

Statystyki są gromadzone aby pomóc nam zrozumieć w jaki sposób użytkownicy prezglądają nasze strony oraz aby sprawić aby były one bardziej dogodne w użytku. Statystyki te nie zbierają danych personalnych użytkownika dlatego też nie można ustalić na ich podstawie kto jest użytkownikiem.

_ceg.s,_ceg.u,_ga,_gat,_gid

Other

Występują również pozostałe ciasteczka, które nie należą do tych opisanych powyżej. Te pliki cookie są obecnie klasyfikowane.

loglevel,socketCluster.authToken,u,webchatClientId,webchatOpen